Om 2 timmar är det lov!

Skickde in min psykologi uppgift igår kväll så nu är alla skolarbeten för 2013 klara, hur skönt? Idag har jag bara en "lektion", en ganska onödig sådan men lika bra att åka dit ändå. När jag slutat ska jag ner på stan en sväng och byta en klänning innan jag far vidare mot stallet. 
 
Peppe ska jag försöka hinna skritta en sväng idag. Måste även packa ihop hans saker då han ska stå hos några vi känner medan vi är borta. Så när mamma har slutat jobbet ska vi köra dit honom! Han får också gå på jullov! 
 
Nu måste jag skynda mig till skolan, hoppas ni får en bra fredag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin