Onsdag

Idag har det varit en riktigt lång och seg dag, och än är den inte slut. Har plugg som väntar resten av kvällen, det tar aldrig slut. Skolan var faktiskt otroligt seg idag, tråkiga och långa lektioner. Efter skolan for jag ner på stan och kollade på bio med klassen, filmen var inte alls bra så det var ganska bortslösad tid. Men det var gott med popcorn, något positivt iallafall! 
 
Innan skolan gjorde jag bort allt i stallet och red Peppe. Han fick gå lite hårdare idag än igår, jag värmde upp i skogen i alla gångarter innan jag red två stycken vändor i backen. En i trav och en i galopp. Han fick dock bara gå lugnt då han är så otränad nu. Men riktigt bra träning för honom! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin