På planet

Sitter på planet påväg till gran canaria, eftersom vi inte har wi-fi på hotellet tänkte jag passa på att blogga lite snabbt nu. Flygtiden är lite mer än 6 timmar så vi är nog framme vid 3/4 tiden i eftermiddag. Nu ska jag sova lite för att få tiden att gå, gick upp halv 6 imorse så jag är något trött.

Om det finns wi-fi på någon resturang kommer jag slänga in något litet inlägg. Annars hörs vi när jag kommer hem och ni får ha det så bra! Har dock fixat lite tidsinställda inlägg så helt tomt från min sida kommer det inte vara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin