Pluggat precis hela dagen

Ni förstår inte hur duktig jag har varit idag! Jag har pluggat precis hela dagen, mest matte och tyska. Dock känns det som att jag har lika mycket kvar, men det hoppas jag verkligen inte att jag har. 
 
Vid halv tolv for vi ut och gick med Kryckan första gången. Han var heeelt störd och studsade runt och sparkade med fötterna i snön. Det gick knappt att hålla honom. Först vart vi arg på honom, men sen insåg vi att han aldrig hade sett snö förut. På Irland har dom bara lite slask och regn, men nu var det ju snöstorm vilket var något nytt. Han fick lukta på den, och efter att ha sparkat runt ett tag i lössnön så gick det bättre. Det är bara att han vänjer sig, det blir mycket mer snö än så här...
 
Sen gick vi med honom innan maten också. Han tyckte fortfarande att snön var konstig, men det gick mycket bättre!
 
Nu blir det solsidan och sen ännu mera plugg!
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin