Pluggkväll

Nu ska jag ta tag i mitt eviga pluggande och göra det bästa av situationen. Imorgon har jag ett sociologiprov och all min motivation till att plugga har helt försvunnit, det känns verkligen att det snart är lov. Resten av kvällen ska jag iallafall verkligen försöka plugga, logga ut från facebook och alla andra sociala medier och bara koncentrera mig på pluggandet. Får se hur det går. 
 
Peppe fick en vilodag idag eftersom jag slutade sent, jag och mamma åkte bara en sväng till stallet och kollade till honom. Allt var bara bra med honom!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin