Skön dag

Började dagen med att städa rummet. Sen skrev jag klart mitt tal och är nästan klar med samhällsreflektionen eller vad det nu är. Det känns bra iallafall, för en gångs skull har jag faktiskt fått något gjort på en lördag!

Kryckan uppförde sig jättebra när vi var ute och gick, blir ju stolt i hjärtat haha! Han hade tydligen varit mer luften än på marken när mamma gick med honom imorse. Han är en snel hest:)

Han har även fått en ny grimma idag, men jag tror att den är för stor. Får prova den imorgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin