Snart dags för nytt år +

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jadu det man man lugnt säga. 

Hur har ditt 2013 varit? Väldigt blandat, hösten var dock inget att hänga i granen.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Jag vågar inte hoppas på något eftersom allt bara skiter sig då...

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 5 maj tror jag!

Bästa köpet? Min fina underbara Biscuit Gold

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat tror jag haha...

Gjorde någonting dig riktigt glad? Köpte en riktigt fin häst, valde helt rätt gymnasielinje och har lärt känna många nya vänner!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? AOTEAROA CHRISTMAS! Bara klassen kommer fatta haha

Vem har du umgåts med mest? Jag vet inte, dom från skolan tror jag nog!

Bästa minnet från 2013? Går verkligen inte att ta bara ett minne

Vad önskar du att du gjort mer? Tränat... Men har man en dålig vrist så har man... Juste jag har fortfarande inte skrivit om den hehe

Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt mindre energi på onödiga småsaker samt förstora upp en massa skit som inte betyder något egentligen.

Vad gjorde du på din födelsedag? Hade studiedag haha #lyxlirarn

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja om Kryckan inte hade haft en medfödd lös benbit så hade mycket varit bättre

Vad fick dig att må bra? Mina fina vänner och Kryckan

Vem saknade du? Flera personer

De bästa nya människorna du träffade? Går inte att välja bara en. Ingen nämnd, ingen glömd.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin