Tisdag

Idag har jag, precis som alla dagar, haft fullt upp. Nästan hela morgonen ägnade jag mig åt att plugga och från at jag kom hem från stallet till nu. Även om jag har hur mycket som helst kvar att göra så har jag gjort bort lite iallafall. 
 
Jag hade tänkt rida Peppe lite konditionsträning idag, men det blev ändrade planer. Eftersom det bara var någon enstaka minusgrad och regn så klubbade det under hovarna. Ville inte riskera att han skulle halka och sträcka sig då han inte har snösulor, så han fick en vilodag. Konitionsträningen får helt enkelt bli imorgon istället! 
 
Nu måste jag fortsätta med pluggandet, hoppas ni får en roligare kväll än mig! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin