Tisdag

God morgon! Idag är det först skolan som gäller, som alla tisdagar har vi ett hål på 2 timmar efter första lektionen så det är lite smådrygt. Får helt enkelt passa på att göra någon nytta. Skolan slutar jag vid halv 4 tiden och då ska jag direkt vidare mot stallet!
 
Idag hade jag tänkt att Peppe skulle få gå lite motion i skogen, inte speciellt hårt men han ska ridas i alla gångarter iallafall. Han har dock inga snösulor än så jag får hoppas på att det ens går att rida, det är nämligen plusgrader ute så det kommer säkert att klibba.
 
Detta skulle inte vara helt fel nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin