Vafaaan Sverige....

Jag tänker inte dampa eller något sådant, men helt seriöst? Nu lämnar vi det.
 
Idag har jag redan berättat allt jag har gjort typ. Efter skolan åkte jag till stallet nästan direkt och skrittade ut på Kryckan i 20 min. Det stormade och var allmänt vidrigt, tur att hästmänniskor är härdade haha. Kryckan är dock inte alls lika van vid vårat klimat med snöstorm osv, men han kämpar på. Fick ta en tävlingsluva så han klarade sig ganska bra mot vinden iallafall...
 
Under kvällen såg vi på idol hos Hanna. Har inte träffat hela gänget på ganska länge så det passade bra att göra nu!
 
Jag tycker att ni kan vara jättegulliga och slänga in en fråga på min ask, http://ask.fm/agnescrone. Svarar på allt:)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin