10 saker om mig

1. Jag har jättesvårt att lita på folk, har få väldigt nära vänner som vet allt om mig.
 
2. Jag kommer att dö om jag inte får biljetter till 1d. Kommer sitta och gråta typ...
 
3. Jag har världens crush på Kristina Wargs häst Carla Bruni, hur fin som helst!
 
4. När jag var liten var min dröm att äga en brunskäck.. :)
 
5. Jag äter säkert 50 isbitar om dagen.....
 
6. Det är så sjukt att jag är inne på min sista termin på grubbe
 
7. En av mina största förebilder måste vara Zlatan Ibrahimovic, han har kämpat sig upp till toppen utan att ha haft speciellt mycket stöd på vägen. 
 
8. Mitt drömjobb vore på ett försäljningsstall, sjukt kul :)
 
9. Jag använder aldrig ":p" eller "xD" för jag tycker dom är så fula. Om jag använder dom så är det för att jag verkligen inte vet vad jag ska säga ;)
 
10. Jag går alltid igenom banan med spöet i luften när jag tävlar haha. Sen måste jag också ta på den högra sporren före den vänstra.... 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin