19 februari

Idag var skolan helt okej ändå, vi hade ganska många lektioner och slutade sent men eftersom vi knappt gjorde något på lektionerna så kändes dagen inte alls lika jobbig! 
 
Efter skolan så gick/joggade jag till stallet, eftersom jag inte längre har någon skjuts så måste jag ta mig dit själv. Jag brukar då försöka jogga, dels för att det inte tar lika lång tid samt att jag måste träna upp min kondition. Eftersom jag slutade sent så fick Tristan vila idag, när jag kom dit så borstade jag han bara och sen fick han lite massage också!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin