Att jag alltid lyckas

Det blev bara skritt idag eftersom underlaget var dåligt i skogen. Jag hann väl skritta i kanske 10 min innan jag tappade min vante (igen, det var inte så länge sen sist). Då fick jag hoppa av för att ta upp den, och efter det så kom jag såklart inte upp igen. Stalltäcket är ganska halt. Jag försökte ställa mig på snökanten vid sidan av vägen, men Olle flyttade alltid undan rumpan så att jag inte nådde. Helt sjukt vad arg jag var haha! Det tog typ 10-15 min för mig att komma upp efter ett antal misslyckade försök. Jag kan nog vara världens osmidigaste person...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin