Dagen

Idag har jag verkligen haft fullt upp, först imorse åkte jag och mamma till stallet ganska tidigt och släppte ut Tristan i hagen. När vi kom hem så fixade vi iordning lite i mitt rum och möblerade om då jag har en ny tv och den är lite för stor för att hänga där min förra hängde. 
 
Efter lunch så åkte jag till stallet igen men då mockade jag och fixade allt annat. Jag red han också en liten sväng barbacka runt lillslingan så han skulle få röra lite på sig efter träning och det gick bra, det enda var väl att han kollade på massa. 
 
Annars har det inte hänt så mycket mer idag, har hunnit plugga lite och så. Nu ska jag ta och se senaste avsinittet av ponnyakuten innan jag går och lägger mig, så vi hörs imorgon!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin