Failat färdigt för idag

Nu har jag failat så det räcker för ett helt liv, jag har ramlat sjukt mycket. Fast jag kanske får skylla mig själv när jag tvingar ut mina kompisar i skogen och i hoppen. Iallafall så skulle jag åka utför ett litet stup (YOLO) vilket kanske inte va så smart nu i efterhand. Mina skidor löste först ut innan jag hade hunnit till stupet = magplask, sen kom det en massa andra och kollade på när jag skulle åka. Då precis när jag hade kommit ner för stupet så löste skidhelvetena ut igen så att jag gjorde ett till magplask rakt framför dom som åkte bakom mig. Det tog ett bra tag att komma upp, efter det hann jag åka några meter innan skidorna löste ut ännu en gång = ett tredje magplask. Lite av detta hamnade på film, så om Bellan skickar den till mig så kan jag lägga ut den här! Det hände mycket mer också men inlägget skulle bli hur långt som helst om jag skulle gå in på allt.
 
Ska till stallet om ett tag, idag ska Olle få gå lite hårdare. Han vilade igår och skrittade i måndags så han kan nog vara pigg. Får börja med lydnad och flytta för skänkeln osv :)
 
Juste, fick en fråga om vars vi var. Vi var i Bygdsiljum (tror de stavas så)!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin