Fredag!

Åh vad skönt med helg! Den här veckan har jag avrit sjukt off, har inte lagt ner speciellt mycket tid på något. Men nu ska jag ändra på det! Mamma red Olle idag, han hade varit väldigt spänd och hon misstänker att det är rådjur i skogen. Hoppas verkligen inte. Förra vintern när vi hade Olle på hippo så stod det så mycket rådjur på stigen en gång att jag inte kom förbi utan fick vända tillbaka...
 
Nu ska jag iallafall äta och tjocka framför en film eller något sånt, älska fredagar :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin