Gårdagens ridpass

Igår fortsatte vi med att hoppa lite studs, i början var han så sjukt fin! När vi skulle svänga upp på studsen (som vi hade byggt på medellinjen) så blev han övertaggad och sparkade. Själva sprången och galoppen mot hindren var jättebra, preblemet satt i svängen. Efter ett tag när han hade blivit lite trött så var det mycket bättre, då sparkade han inget alls utan koncentrerade sig på att lyssna på mig istället!
 
När jag travade av så gick han nästan helt klockrent :)
 
Men jag är jättebesviken på mig själv, jag bara satt där typ. Mamma filmade med jag kommer inte att lägga ut något eftersom jag red så fult...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin