Ledig!

Idag är jag ledig från skolan, alla sam-lärare skulle på någon sak så då fick vi vara "lediga". Våra lärare sa dock att vi absolut inte var lediga utan hade hemstudier, haha. 
 
Iallafall så ska jag åka till stallet om en liten stund, det är trav idag så jag ska väl kolla lite och sen gå upp och äta lunch på stallfiket. Kanske går på pegasus och kollar en sväng också! 
 
Efter travet är slut så ska jag rida Tristan, det blir dressyr på ridbanan idag och eftersom han fick springa av sig ordentligt i måndags hoppas jag verkligen att han uppför sig idag! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin