Micke träning dag 2

Dagens träning gick som igår ganska bra. Det var mer banhoppning idag och lite ont om tid så alla red fram lite själva innan vi började hoppade fram på ett räcke några gånger. 
 
Det var en tävling idag också, den som vann fick tillbaka dagens träningsavgift. Vi fick hoppa banan en gång innan själva "tävlingen" på lite lägre höjd. Han var faktiskt ganska fin idag, han lyssnade ganska bra och i helhet gick han bra. Själva tävlingen gick mindre bra, han gick bra i början av banan och sen kom vi lite fel på 2 hinder och rev dom. Annars helt okej. 
 
I slutet så fick vi hoppa en 110 bana, första rundan gick han jättebra dom 6 första hinderna. Sen vet jag inte vad som hände men han stannade och efter det tappade vi rytmen lite. Fick hoppa om banan några gånger och det blev något litet fel varje runda men han gick ändå bra! :)
 
Dålig print screen från filmen, den kommer så fort jag fixat den. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin