Olle 26/2

Idag red alltså Anna Olle, det var väldigt kul att se någon annan på honom. Jag fick rida Pålis, han är en kolsvart nordis. En riktigt mysig häst men inte riktigt min typ. Jag gillar när det är lite fart ;)
 
Vi tog bara skritt och en kort trav. Olle blev lite pigg av att Pålis var med men jag tycker ändå att Anna hanterade honom på ett jättebra sätt! Det är inte en ponny som man bara hoppar upp på, även om det kanske kan se ut så ibland. Hon sa det själv att hon aldrig hade suttit på en häst som var som han innan. Han är verkligen speciell :)
 
Jag tror att han kommer vara lugnare när dom är ensamma. Det känns jättebra att lämna Olle med henne!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin