Resultat från dagen

LB: 0+8 fel
Under framridningen och framhoppningen kändes han jättebra, likaså ine på banan. Rundan var helt okej, vi kom lite fel på en kombination i grunden så han fick ta 2 galoppsprång i den istället för 1 men det löste sig bra. Vi nollade i grunden men sen missade jag att ta en halvhalt till första hindret i omhoppningen som var en kombination. Han blev då flack och rev både a och b hindret, lite surt då vi hade snabbare tid än den som vann. 
 
LA: Ute
I LAn vet jag inte riktigt vad som hände. Han hoppade jättebra på framhoppningen och likaså dom 2 första hinderna inne på banan. Sen på 3an så stannade han, tog om det igen och då tog det tvärstopp så jag flög av. Har ingen aning om varför han stannade då han inte brukar göra det speciellt ofta. Bara ta nya tag till nästa tävling!
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bilder från tävlingen? (:

2013-02-24 @ 18:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin