Seg dag

 
Idag har det varit en otroligt seg dag i skolan, tisdagar är alltid lika tråkiga och jobbiga då vi har många lektioner och slutar sent. Iallafall så gjorde vi iprincip ingenting på lektionerna, det var äklig lunch och sen på idrotten dansade vi någon indisk dans som bara var konstig. 
 
Nu är jag iallafall hemma och gör ingenting, men sen efter att vi har ätit så ska jag iallafall åka till stallet och sen ikväll så ska vi åka iväg till Nordmaling då någon ska kolla igenom Tristan!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin