Svar på kommentar

Anonym
Jättefina de här kommer bli super!:) 
Men varför rider du inte med benskydd?:)
 
Svar: Tack!
Tidigare när vi har varit och ridit i ridhuset med benskydd så sväller senan upp jättekraftigt efter att vi har tagit av skydden, det upprepades 2-3 gånger. Vi ringde vetrinären och dom tipsade oss om att prova ta av skydden, sen dess har han inte svällt upp. Jag tycker att det är jättekonstigt eftersom att jag alltid har ridit med dom hemma helt utan problem. Det måste ha något med underlaget att göra också. Vi ska linda honom nu framöver och sen kanske testa skydden igen, för jag vill verkligen inte rida utan benskydd så länge till! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin