Tävlingstankar och mål 2013

Jag vet inte riktigt varför jag skriver det här inlägget, jag har nämligen ingen aning om vad jag ska ha  för mål. Alltid när jag sätter upp mål så händer det en massa skit som gör att jag antingen måste planera om helt, eller så blir jag bara stressad av dom.
 
Vi hade tänkt åka på en pay & jump på surf nästa helg, men då känner jag att vi inte är redo och väljer att stå över den. Om jag verkligen, verkligen ville så skulle jag nog kunna fara och hoppa en Ld på hemmatävlingen i slutet av februari. Men det är inte värt att riskera något. Går senskadan upp igen så vet jag inte vad jag gör. Istället blir nog första tävlingen i Vännäs den 23 mars eller något sånt. Inget är bestämt, men vi siktar mot det, de värsta som kan hända är att vi får planera om och vänta. Då hinner vi träna mer :)
 
Jag har alltid varit jättedålig på att sätta mål, 2012 hade jag att få stabila rundor i Lb och debutera La. Men då fick Olle senskadan efter första tävlingen, så det gick dåligt. Därför tänker jag inte ha några tävlingsmål med  honom i år. Jag har ingen aning om hur året kommer bli, med Olle eller något annart. Men man kan säga att målet blir att komma tillbaka på tävlingsbanan och kaaanske (väldigt stort kanske på den) att starta en dressyrtävling. Men jag kommer säkert att fega ur haha....
 
Inlägget vart väldigt konstigt och osammanhängande, men något sånt. Snart är jag och brunskäck tillbaka igen
 
 
 
 
Snygg bilden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin