Dagen innan fredag

Idag ska mamma rida Olle, istället jag ska vara hemma och göra undan lite skoljobb. Har en del att göra om man säger så. Jag måste också läsa lite krönikor om  utseende osv eftersom det är temat på uppsatsen jag ska skriva på nationella imorgon..
 
Sen börjar jag få panik över gymnasievalet som sska vara inskickat på måndag. Ekonomi/Sam står det mella. Just nu lutar det mot ekonomi, men imorgon kan jag var mer inne på sam. Nejmen jag tar Barn och fritid så slipper jag tänka. Jag lovar att jag kommer sitta sent på kvällen och tveka bara för att det är så typiskt mig. Kom med tips!
 


Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin