Vill göra en film!

Jag vill göra en till film som dom nedan, men vet ingen låt som skulle passa. Det skulle också vara lite kul med nya klipp, det var ju bara de att jag knappt har några än. Men jag tror ändå att jag kommer att göra en snart!
 
Eller nu fick jag en annan idé, jag kan göra en riktigt lång utvecklingsfilm! Men den kanske skulle bli tråkig? Det skulle vara jättekul för jag har en massa jättegamla filmer på andra datorn! Blev jättetaggad nu haha, får se om de blir så :D
 
Filmen jag gjorde på våran 2 års dag
 
 
En jätteful film som jag gjorde i våras någon gång tror jag, usch så dålig.....
Hans mindre bra sidor haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin