10 saker

* Olle har vunnit lag-sm i gymkhana?
 
* Han är väldigt frusen av sig? Han är oklippt nu, men har dubbelt så många täcken som de andra hästarna i stallet. När han är igång så kan vi bara klippa halva honom, jaktklippning tror jag att det heter...
 
* Han tycker att det är obehagligt med höga skydd, därför brukar vi ha back on track på alla 4 i transporten :)
 
* Piebald betyder brunskäck...
 
* På tävlingar är det tydligen jättesvårt att uttala Olles namn-.-
 
* Vi köpte honon osedd..
 
* På prisutdelningar brukar Olle buffa med huvudet mot prisutdelaren. På en tävling ramlade hon nästan.
 
* Den enda färgen som han är  riktigt fin i är brun, alla andra ser så konstiga ut eftersom han har så lite bruna fläckar. Men han kan ha andra färger också :)
 
* Olle blev frisförlklarad från senskadan 5 månader och en dag efter att den blev svullen...
 
* Jag har ramlat av honom  3 eller 4 gånger tror jag ;)
 
Andra tävlingen
 
 



Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken fin bild! :)

2013-01-07 @ 18:26:05
URL: http://www.loewen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin