29 januari

Idag så red jag Tristan på parkeringen eftersom det hade hunnit bli mörkt ute innan jag red ut. Det gick väl sådär faktiskt, han var ganska fin i skritten och i traven men han var dock väldigt stum och hård i munnen. I galoppen blev han riktigt stark så det blev inte alls mycket galopp idag. 
 
Det finns väl egentligen inte så mycket mer att skriva, jag red mest runt på en volt och gjorde halter, igångsättningar och det vanliga. Som sagt var han jättefin i traven och gick i en bra form trots att han var lite stum i munnen och där med svår att ställa!
 
Gammal bild från 2011, Chuck och Connie ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin