Agnes- 2012 del 3

Juli:
 
Flyttade ner Olle på sommarbete till Gran :)
 
 
Vi fick börja gå 40 min med honom istället för 2x15 min. Framsteg framsteg.
 
Tog hand om Moas ponny Angel i tre dagar :)
 
Började rida Noa!
 
 
Augusti:
 
Flyttade ut Olle till Håkmark :)
 
 
Fick börja skritta 20 min/dag uppsuttet!
 
Tävling med Noa på surf, gick inte så bra ;)
 
 
Noa såldes tillbaka till Angelica.
 
Munsboro april, b-ponnyn jag red på stöcke lämnade jorden...
 
 
September:
 
Återbesök i Timrå 4 september, skadan gick åt rätt håll. Vi fick börja skritta obegränsat! :)
 
 
Equiterapeuten kom och gav Olle akupunktur (stavning?)
 
Någonting lossnade med Olle, han blev jättefin och mjuk i skritten!
 
Köpte min GPA haha...
 
 
Clinic med Patrik Kittel!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin