Agnes- 2012 del 4

Oktober:
 
Hände inte så mycket i oktober.
 
Var funktionär på tävlingarna på hippo.
 
Jag vann min underbara jacka på Johanna Grants bloggtävling!
 
 
Olle blev äntligen friskförklarad från senskadan efter 5 långa månader. Till och med skiten i musklerna var borta! :)
 
 
November:
 
Jag fick börja sätta igång Olle lite försiktigt, några sekunder trav/galopp i intervaller. Ökar på eftersom och i slutet av månaden skulle vi vara uppe i 5 min ;)
 
Jag fyllde 15!
 
Vi hade världens drygaste prov....
 
December:
 
Fortsätter med igångsättningen, mot slutet av månaden skulle vi kunna rida lättare pass utan större krav på samling. Det tycker jag att vi har lyckats jättebra med!
 
Riktigt mycket i skolan mot slutet av terminen...
 
 
Började blogga här med Linda :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin