Dagens ridpass

Idag red jag Tristan barbacka, det brukar faktiskt inte hända så ofta förutom om jag bara ska skritta. Eftersom det hade börjat mörkna när jag red ut och Tristan ser "spöken" när det är mörkt så red jag på parkeringen där det är lampor och det gick faktiskt ganska bra. 
 
Det blev ganska mycket trav idag och det gick lättare att sitta ner än vad jag först trodde. Han kändes iallafall ganska fin och han var väldigt lugn i början, efter att jag hade travat en stund så tog jag galopp och det gick bra i ungefär 1 varv innan han började öka. Bytte varv då och tog ett varv i andra hållet också. Jag avslutade med att trava av han en bra stund innan jag red hem igen och då lyssnade han faktiskt ganska bra! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin