Fredag

Idag red jag Tristan på ridbanan och det gick väl sådär, i början när jag travade på volt och gjorde avbrott så var han jättelugn och lyssnade bra. Efter att jag hade travat en stund så blev han lite spänd och "kopplade ifrån" lite men var ändå helt okej. 
 
Det blev faktiskt ovanligt mycket galopp idag, jag fokuserade mest på avbrott och fattningar. Han blev riktigt stressad och spänd av det, i början var han hemsk i båda varven men efter en stund så gick det lite bättre även om det gick i racerfart.Avslutade när det kändes någorlunda bra och när jag travade av honom så var han lugn och fin igen! :)
 
Efter att jag hade varit i stallet så åkte jag och mamma till hippologum eftersom AB nian har öppnat där, affären där är ganska liten men det var väl helt okej ändå.
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du flyttat med tristan?:)

2013-02-21 @ 18:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin