Hem idag!

Idag 16.45 åker jag hem till Umeå igen, då kommer uppdateringen att bli bättre! Jag har försökt blogga så mycket jag kan, men det är inte så lätt utan dator och täckning. Appen är inte alltid så bra ;)

Igår slog det gnistor om mina skidor tydligen, ska jag åka lugnare? Dessutom gjorde jag resans enda krasch haha. Vi gick ut och åt på det enda stället som inte låg så långt bort. På kvällen såg vi på Madagaskar 3 innan vi gick och la oss :)

Då hoppas vi att inlägget publiceras då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin