Inget AB nian...

Det blev inget Ab nian idag, men imorgon ska jag gå in en snabbis efter att vi har tränat med Olle!
 
Dagens ridpass gick helt okej men inte så mycket mer. Red bara lite lugnt i skritt och trav. I början var han ganska spänd, jag tror att det var för att pannlampan gjorde konstiga skuggor. När han väl slappnade av så var han fin även om det gick lite för fort. Jag vill inte att han ska ligga på så mycket utan ta ett steg i taget. När jag släckte pannlampan så gick det bättre, han var riktigt duktig mot slutet! :)
 
Imorgon taggar vi de första sprången sen i maj!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin