Iskall skrittur

När vi kom till stallet så kände vi igenom senan, den var inte svullen alls! Kanske var han lite varmare i den högra senan än i den vänstra, men jag tror ändå att vi kan andas ut. Mamma ska mejla Per i Timrå iallafall bara för att höra vad han tycker!
 
Det blev en skrittur barbacka med ett fleece-täcke, det var -23 så man frös verkligen ihjäl. Smidig som jag är så tappade jag en vante och var tvungen att hoppa av. Sen kom jag såklart inte up. Ställde mig på en snöhög och efter en stund kom jag upp igen :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin