Dagens ridpass

Det här inlägget är från mobilen, min efterblivna skoldator vill inte samarbeta med mig. Om det ser lite konstigt ut så vet ni varför...

När jag travade fram var Olle lite pigg, men fortfarande fin. Jag kunde ha haft kortare tyglar och gett honom mer stöd. I första galoppen gick det lite för fort, jag red inte så bra och var väldigt seg i min ridning. Men han lyssnade om jag tog tillbaka honom och tyckte att det var jättekul!

I andra galoppen var han hur fin som helst verkligen! Jag hade skärpt mig lite och red bättre. Har inget att säga, helt perfekt gick han. Efter det travade jag av honom. Först blev han lite pigg och studsade runt, men när han väl travade så var han ganska lugn :)

Jag hann inte fota sakerna idag, gör det i helgen istället :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin