Kallt ute..

Idag hade inte Tristan någon feber så det var väldigt skönt, troligtvis så hade han bara sprungit i hagen igåt när han blev ensam kvar och därför hade lite höjd temp.
 
Eftersom han inte hade någon feber så red jag han som vanligt, jag red han runt lillslingan fram och tillbaka och sen avslutade jag med en vända i backen! Han skötte sig faktiskt ganska bra idag och lyssnade bättre än vanligt. I början var han väldigt seg men sen när han kom igång blev han väldigt fin! I galoppen var han lite stark och pigg men ändå fin. 
 
Jag avslutade med att göra lite övergångar mellan skritt, trav och halt så han skulle lyssna. I början lyssnade han inte riktigt men sen efter några gånger så lyssnade han riktigt bra :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin