Kallt!

Sjukt vad kallt det är ute, jag förfrös typ fingrarna när jag fotade Olle i hagen. Med utrustningen gick det lite sämre, om jag hade varit smart så hade jag inte tagit zoom-objektivet. Fick inte alls några bra bilder, sen hittade jag inte mina stövlar heller. Men det kommer någon gång senare!
 
Iallafall. Olle skötte sig riktigt bra idag, i början var han lite spänd men det blev bara bättre och bättre. Jag var lite klumpig med vinterskorna och vantarna, så mina hjälper blev inte så tydliga. Först blev det nästan halt när jag försökte bryta av från traven, det tog ett tag innan han förstod vad jag menade. Mot slutet fick vi till jättebra övergångar, jättenöjd var jag!
 
Vi träffade en skoter också, då travade vi tillbaka en bit. Trots att skotern brummade bakom oss så var Olle lugn och gick riktigt fint! Efter det gav jag mig :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin