Min tävlingsutrustning Del 1

Just nu är det den här utrustningen som jag vet att jag kommer använda. Ett nytt träns, nya benskydd och lite till ska köpas om allt nu går bra med Olle. Kanske gör en ny när jag har köpt det.
 
Jag kan ta mina saker också i ett annat inlägg :)
 
Bilden är tagen med mobil, så kvalitén är inte den bästa..
 
 
Från vänster:
 
Lamicell- Det har jag bara använt en gång tror jag, en klass i kåge. Det är väldigt stilrent och enkelt. Dock har jag börjat tröttna på det så jag kanske säljer det till sommaren.
 
GG- Mitt favoritschabrak! Har haft det sen min allra första tävling med Olle, krisköpte det eftersom jag råkade spilla vatten över det andra (klantarsel..). Det är ändå inte slitet, me gusta!
Det används tillsammans med en luva av samma märke, sen jag har också ett par guldiga catago-boots :)
 
Klubbschabrak- Har använt det här på några tävlingar tillsammans med en matchande luva. Eftersom jag byter klubb nu så är det 99,9% chans att jag kommer att sälja det. Kvalitén och passformen är bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin