Mitt 2012 del 3

Juli
 
Det var hemmatävlingar i stöcke, kom 3a i en LC och vann en LB.
 
 
Fyllde 16!
 
Jobbade hos pappa.
 
 
Åkte upp till piteå och tävlade. Vi hoppade tre stycken LA och det slutade med en vinst. 
 
 
Tävlade i vindeln, kom 2a i sista mountain horse kvalet och där med kvalade vi till finalen. Tyvärr så åkte vi aldrig eftersom vi hamnade i en svacka. Kom även 2a i en LA!
 
 
Augusti
 
Var i övik och tävlade på deras hästival, kom 4 i en LC samt att vi vann stilpriset i den klassen. 59 poäng fick vi! Ramlade av han för första gången i LAn och fick en liten hjärnskakning..
 
Fick en tårta för jag var den första som ramlade av.
 
Tävlade i vännäs och kom 2a i en LB.

 
Tävlade nm på surf och hade en riktig skit helg, fick en runda med 4 fel som var okej.
 
 
Började på gymnasiet.
 
 
September
 
Tävlade dm i lycksele som gick sådär, ingen toppen helg direkt. 
 
 
Tävlade i stöcke vilket inte gick så super bra.
 
Träffade Isabella på hippo när hon tävlade där.
 
 
Åkte till sandgärdan och hoppade en lokal tävling, vann en LB. 
 



Kommentarer
Postat av: alexandra

fin header :)

2013-01-01 @ 23:15:03
URL: http://alexandrastorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin