Mitt 2012 del 4

Oktober
 
Under oktober månad hände det inte alls mycket.
 
Tävlade på hippo, gick sådär hela helgen.
 
 
Tristan blev sjuk, därav de dåliga resultaten på hippo.
 
November
 
Åkte till timrå och gjorde årets sista tävling, blev en godkänd runda i LA. 
 
 
Tränad för Emma Emanuelsson
 
 
December
 
Kände att något var fel med Tristan, vi hittade inget så vi sprutade han i en has.
 
Var mycket i skolan veckorna innan jul.
 
Åkte till gran canaria.
 
 
Började blogga med Agnes :)
 



Kommentarer
Postat av: Katia

Du har verkligen smala/luta ben! :o

2013-01-03 @ 07:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin