På skolan

Sitter på skolan nu och gör lite skolarbeten, vi hade ingen nk idag utan vi skulle bara göra en uppgift som gick ganska snabbt att göra. Vi har ingen matte eller samhällskunskap heller eftersom lärarna är på någon konferas, så enda lektionen vi har idag är svenska men den börjar inte för än om 4 timmar så vi ska försöka prata med våran lärare och se om vi slippa den/göra någon hemuppfigt istället. 
 
När jag kommer hem ska jag åka till stallet, jag ska rida Tristan och jag funderar faktiskt på att rida barbacka idag också eftersom det gick så bra igår! :)
 
Gammal bild på chuck ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin