Planer för helgen

Imorgon ska Olle få gå ett lugnt travpass hade jag tänkt, bara folusera på att hålla samma tempo och hålla en lång låg form. Jobba mycket tempäxlingar mellan skritt och trav :)
 
På söndag tänkte vi dra in till hippo igen. Sen vi var in senast har vi ridit Olle lite som en porslinshäst. Vi vill inte att han ska svälla upp igen. Nu tänkte vi fara in och rida i lilla ridhuset, om senan sväller upp igen bokar vi tid hos ATG och ultraljudar igen. Då får vi iallafall veta, om allt är bra så vet vi att senan kan gå upp och ner utan att man behöver få panik. Om den har gått upp så får vi se hur vi gör, men det tänker jag verkligen inte tro!
 
Sankar allt så otroligt mycket...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin