Sista dagen på lovet

God morgon, idag är det som sagt sista dagen på jullovet. Jag är inte avundsjuk på dom som började igår och idag iallafall, sen eftersom jag var utomlands sista veckan i skolan innan lovet så har jag haft lov i ungefär 3 och en halv vecka, riktigt skönt! :)
 
Om ett tag ska jag iallafall gå till stallet, jag vet inte riktigt vad jag ska göra där idag men det blir väl det vanliga skulle jag tro. Tristan ska iallafall ridas idag, det blir nog inte så jättehårt men han ska ändå gå någon intervall i backen. 
 



Kommentarer
Postat av: Alma

Hej! Kolla gärna in min blogg och släng iväg en kommentar om du har lust :) <3

2013-01-08 @ 13:00:01
URL: http://almaochbiancaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin