Snöstorm

När jag kom hem från skolan så gick jag till stallet i det "fina" vädret, det har säkert snöat hela dagen och eftersom det nästan har varit plusgrader så var snön väldigt tung. Cykelvägen var inte plogad när jag skulle hem från skolan så jag var tvungen att dra cykeln hem vilket var väldigt jobbigt. 
 
Iallafall så fick Tristan vila idag, det kändes inte så jättelockande att fara ut och rida i snöstormen och sen hade det säkert klibbat ändå. Så istället för att rida så fixade jag lite grann i stallet och sen borstade jag Tristan och fixade allt åt han! :)
 



Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. ja visst är hon! :)

asså jag bara älskar eran design och header. Vill också ha så fint, haha!

2013-01-30 @ 22:34:34
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin