Svar på kommentar

Emma
Hur kommer det sig att du köpte just olle? Provred du några andra hästar innan? :)
 
Svar: Jag provred ganska många andra ponnysar innan. När jag var 10-11 letade vi b-ponny, men vi hittade ingen och jag började rida på Stöcke pf. När ponnyn jag red där blev utdömd så började vi leta ponny igen (jag var 12). Vi hittade en riktigt riktigt fin, men den var jättehalt och lever inte idag..
 
Vi hittade Olle av en slump, hans första annons hade inte ens bild haha. Vi ringde och allt lät bra, vi fick filmer och bilder. Senare bestämde vi oss för att köpa honom osedd. Det var väldigt orutinerat att köpa första ponnyn utan att ha provridit, men det blev bra iallafall :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin