2 hästar ridna - 1 kvar

Nu sitter jag inne och har precis ätit lunch så jag ska alldeles strax gå ut till stallet igen. På morgonen har jag hunnit med att rida två hästar, lika bra att göra bort det tidigt om det skulle bli ännu varmare senare. 
 
Började med att rida Inter, det gick väl helt ok förutom att det var lite saker kvar i skogen sen o-ringen igår. Bland annat massa toaletter som Inter tyckte var jätteläskiga. Men annars skötte han sig bara bra! 
 
Tristan red jag runt berget i hopp om att det skulle vara mindre saker där och de var det, han var dock väldigt tittig och spänd. Han var rädd för precis allt och hoppade till och med i ett "dike" när han såg en sten. Ja, vad ska man säga.. Men mot slutet slappnade han iallafall av lite och då blev han bättre.
 
Nu är det bara Linuz kvar att rida, han får också gå runt berget då det är lite för varmt för att sitta och rida på ridbanan. Termometern visar 27 grader, det är nog lite svalare men jag klagar inte! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin