5 saker om Cracker

1. Han är extremt ljudkänslig, man kan t.ex inte klippa manen på honom utan luva. Flugsprayen har inte heller alltid varit så populär även om han numera har vant sig vid den.
 
2. Han hoppar i stort sätt mycket bättre på oxrar än på räcken. Alla hinder vi har rivit har varit räcken, utom ett tror jag...
 
3. Han har tävlat på Mulingar equestrian center, när han stod på Irland. Alltså i Niall Horans hemstad, men det är nog bara jag som tycker att det är skitcoolt haha...
 
4. Han tycker inte om betfor, inte ens betforvatten kan han dricka.
 
5. Han är världens snälaste och gosigaste. Finns seriöst ingen mer social ponny, han är så otroligt fin och jag tycker så mycket om honom
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin