5 sanningar..

  • När jag fyllde 15 år så ramlade jag av Chuck på en tävling och bröt stortån, han gick omkull på framridningen och jag måste ha fått foten under honom eller något. Har aldrig haft så ont i hela mitt liv men lyckades ändå att rida banan med endast 1 pet. 

  • 2008 blev jag sparkad av en häst i ansiktet, jag blev medvetlös, tappade 4 tänder och fick en fraktur på näsan samt käken tror jag det var. I ambulansen frågade jag om jag kunde träna någon dag efter haha.. 

  • Senare under 2008 var jag och tävlade med min b ponny på ett meeting i Övik, vi blev meetingbäst (vann 4 av 6 klasser) och vann en resa till Irland/dublin horse show värd ca 18 000 kr. Ett minne för livet. 

  • En av mina lärare tyckte att jag var lite lik Amanda Seyfried på långt håll, vet inte riktigt om jag håller med om det men.

  • Tristan är inte det minsta fotogenisk av sig, han ser alltid jätte uttråkad ut när man tar fram kameran och ska fota honom. Han ser ungefär ut som sju svåra år.. Alltså inte så lättfotad..

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin