Äntligen hemma!

Det blev lite ändrade planer, åkte ut till stallet vid 2 tiden istället och det var tur. För annars hade jag varit klar vid midnatt. Kryckis var iallafall jättefin idag! Han fick jogga fram ganska länge i en lång, låg form. Han hade otroligt fint stöd i handen, otrolig skillnad mot för bara någon vecka sen. I galoppen var han ganska pigg och ville springa. Men ibland gick han riktigt fint och vilade på steget. Jättenöjd!
 
Imorgon måste jag tänka på att ha gott om ben mellan hindrena och inte göra halvhalterna för sent. Kan inte förklara hur less jag skulle bli om jag gjorde samma tabbe som i Vindeln igen. Har kollat mina startnummer, startar 7a i Lb och 4a i La. Känns bra! 
 
Ska ha mitt design by Lo också, så är vi inte bäst så är vi iallafall snyggast haha. Får se om jag har GG schabrak i någon klass eller inte. 
 
Bilder från Eva-träningen, fotade av Victoria Wirth http://vwirth.blogg.se/. Lika fina som vanligt! Synd att hoppbilden var på hindret vi rev bara hehe ;)
 
 
Kommer vara helt död imorgon, mina sovvanor är inte direkt tävlingsanpassade....
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin